Wakacje po niemiecku opis

Pobierz

Nocowaliśmy w hotelu.. (Tydzień opiekowałam sie kuzynką) Ich habe im Schwimmbad geschwommen.. Można powiedzieć, że mamy już lato (der Sommer), choć kalendarzowo jest jeszcze wiosna (der Frühling) do 22 czerwca (bis 22 Juni).Opis wakacji w języku niemieckim.. Najlepiej przetłumaczenie tego : W te wakacje byłam z rodziną w górach.. Pogoda była słoneczna.. Dużo spacerowaliśmy wieczorami, a rano chodziliśmy na plażę.. Dużo spacerowaliśmy, graliśmy w siatkówkę.. Bierz ile możesz, najlepiej całymi garściami.. Warto zapoznać się z typowymi zwrotami, które można wykorzystać zarówno w odpowiedzi ustnej jak i pisemnej.. Dann komme ich nach Hause zuruck.Opisz swoje wakacje po niemiecku ( opisz w ok. 10 zdaniach , mogą być krótkie ) isiaczek777.. Deutsch języki obce niemiecki wakacje słówka po niemiecku słownictwo wakacyjne niemiecki.. Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.opis wakacji po niemiecku co najmniej 120 słów czas przeszły perfect(prosiłbym o tłumaczenie na polski)Wakacje po niemiecku to słownictwo dotyczące lata, pogody i różnych możliwości wyjazdowych na urlop letni.. A teraz czas na słownictwo i zwroty.Opis wakacji po niemiecku Sommerferien.. Opis pierwszej wielkiej miłości.. Morze było spokojne i zimne.Ich znajomość przyda się każdemu, kto zaczyna uczyć się niemieckiego..

owoce po niemiecku Koło fortuny.

Zwierzęta po niemiecku Test.Pocztówka po niemiecku - przydatne zwroty.. Opowiadanie o wakacjach to jedno z podstawowych zadań dla uczących się języka obcego.. (Moje wakacje się udały) Im August habe ich viel Deutsch gelernt.. - Pozdrowienia z ….. Gdzie można pojechać w czasie urlopu lub wakacji ?Potrzebuję opis wakacji po niemiecku w czasie perfekt.. « dnia: Lipiec 30, 2008, 12:25:19 pm ».. Biologia Niemieckim.. CV po niemiecku; Wzory CV po niemiecku; List motywacyjny po niemiecku; Wzory listu motywacyjnego po niemiecku; Rozmowa kwalifikacyjna po niemiecku - wskazówki; Rozmowa kwalifikacyjna po niemiecku - najczęstsze pytania i odpowiedziZwierzęta po niemiecku Pasujące pary.. wg Aniaszczyglak.. W drugim tygodniu .Opis wakacji po niemiecku - wzór z tłumaczeniem; Opis miejsca po niemiecku; Porady językowe.. wg Lisiczka.. Pojechaliśmy tam autem.. Mamy nadzieję że powyższy przykład pomoże Ci napisać Twój własny opis wakacji po niemiecku.Do opisania wakacji / urlopu będzie ci potrzebny czas przeszły (niestety , wszystko co dobre szybko się kończy: ().. Spędziliśmy tam dwa tygodnie.. - Bawię się tu doskonale.. durch den Wald wandern - wędrować przez las.. Proszę o szybką odpowiedź.Meine Sommerferien sind mir gelungen.. Wakacje spędziłam bardzo miło.. Freundschaften schließen - zawierać znajomości..

Liczebniki porządkowe po niemiecku Połącz w pary.

unvergesslich - niezapomniany.. Poniżej umieszczam przykładowe zdania do opisu wakacji.. im Zelt schlafen - spać w namiocieOpis weekendu po niemiecku.. Pojechaliśmy tam autem.. Opisz w liście swoje przyjęcie urodzinowe.. Gdy wróciłam pojechałam odwiedzić moją siostrę.Słownictwo wakacyjne po niemiecku to wpis w ramach akcji "W 80 blogów dookoła świata".. Jeśli macie jeszcze jakieś sugestie napiszcie je w komentarzu :)Opisz swoje wakacje po niemiecku min 1/2 strony POMOCY !. W języku niemieckim masz do wyboru dwa czasy: czas przeszły Perfekt albo Präteritum, a po kliknięciu w link znajdziesz lekcje wraz z ćwiczeniami własnie o tych czasach.. Ich bin … in den Bergen / am Meer / am strand - Jestem … w górach / nad morzem / na plaży.. Praca za granicą.. Odpowiedz przez Guest.. der See - jezioro.. (W sierpniu uczyłam się dużo niemieckiego) Eine Woche lang habe ich meine Cousine gepflegt.. das Reisebüro - biuro podróży.. Najlepiej przetłumaczenie tego : W te wakacje byłam z rodziną nad morzem w miejscowości Dziwnów.. 15 zdań - łatwych do wymówienia lub przetłumaczcie to.Opisz swoje wakacje w języku niemieckim.. - Piszę do Ciebie z ….. Lista wypracowań: Tytuł.. Tym razem blogerzy językowo-kulturowi wybrali temat pasujący do poru roku, czyli do wakacji letnich..

Potrzebuję opis wakacji po niemiecku w czasie perfekt.

Dodaj do: opisz w 5 zdaniach swoje wakacje po niemiecku w perfekt .. O autorce: język niemiecki jest obecny w moim życiu od ponad 20 lat.. Jakie masz obowiązki w domu (krótkie) Opis dnia (krótkie) Moja szkoła (krótkie)wakacje - opis wakacji, jak spędziłem -łam wakacje.. Klasa 7 Niemieckim.. Kurs zawiera także następujące zestawy fiszek: Części ciała - podstawowe słownictwo niemieckie; .Autor: magda996, 2014-09-02 19:29:28.. Ich bin taglich an den Strand gegangen.Chciałabym, abyście pomogli mi opisać wakacje po niemiecku w czasie przeszłym PERFERCT.. Odpowiedź na ogłoszenie o pracy jako au pair.. To już wszystko co trzeba umieć aby stworzyć poprawny opis po niemiecku.. Spędziliśmy tam dwa tygodnie.. frische Luft atmen - oddychać świeżym powietrzem.. Nocowaliśmy w przyczepi campingowej.. Sofort nach dem Beginn der Ferien fuhr ich nach Warschau und lernte dort viele Leute kennen.Zadanie: kochana aniu dziekuję za twój list i zdjęcia moje wakacje były bardzo udane w lipcu spedziłam 2 tygodnie nad morzem z rodzicami duzo Rozwiązanie: liebe ann, ich danke ihnen für ihren brief und fotos meine ferien waren sehr erfolgreichopisze po niemiecku moje wakacje letnie około 20 zdan, zastoduje czas perfekt dam najj !. Opis dnia po niemiecku Opis wakacji po niemiecku Opis pokoju po niemiecku Opis domu po niemiecku Opis mieszkania po niemiecku Opis obrazka po niemiecku..

Proszę opisali byście mi wymyślone wakacje?